Posted by: azayaka | January 20, 2006

Milis = MLM??

Kami mohon maaf krn keanggotaan anda kami tunda, kami minta menyebarkan milis ke 6 rekan anda dan 2 milis yang anda ikuti. tujuannya utk melihat keseriusan anda dan menambah manfaat milis ini.
(Reply dari moderator sebuah milis yang ingin saya subscribe-i tadi pagi)

Milis kok kayak MLM. Gak jadi gabung deh…..


Responses

  1. emang subscribe milis apaan tho bu?

  2. hehehehe lucu juga
    emang kalo milisnya gak kita sebarkan ke milis lain, itu tandanya kita gak serius?
    ada-ada saja tuh moderator!

  3. saya pernah juga mo ikutan milis malah ditawarin suruh nyebarain dulu. saya cuekin aja. ternyata setelah bbrp hari saya di-approve kok.. hehehe

  4. The fact is that the INTERNET is making people RICH! Shouldn’t YOU be one of them? Click here: FIND OUT NOW!

  5. Hello I am the traffic man, zip, zip, zip. make a new resolution to get a flood of traffic to your website this year. Let me show you how to get FREE traffic to your site. Yes I said FREE, FREE, FREE!!! Don’t delay.

    To find out more, visit my business opportunities site. It successfully covers FREE information exposing FREE traffic and business opportunities related stuff. Don’t forget – FREE, FREE, FREE. You have nothing to lose!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: